Sundsvall - Övik!

Hej, jag heter Algot och är 10 veckor.  Idag har jag åkt bil från Sundsvall upp till Övik till min nya familj :) Nu bor jag hos Svedbergs i Hörnett. :)  Först tyckte jag att det var lite jobbigt att inte ha mina syskon här, men jag försöker koppla bort det med lite bus och lek. Jag kan inte förstå varför alla 4 människorna i min nya familj alltid ligger på golvet, 4 puckon alltså...  Nej, nu ska jag ut och bajsa.. Hejdå :)!

Hej, jag heter Algot och är 10 veckor.  Idag har jag åkt bil från Sundsvall upp till Övik till min nya familj :) Nu bor jag hos Svedbergs i Hörnett. :)  Först tyckte jag att det var lite jobbigt att inte ha mina syskon här, men jag försöker koppla bort det med lite bus och lek. Jag kan inte förstå varför alla 4 människorna i min nya familj alltid ligger på golvet, 4 puckon alltså...  Nej, nu ska jag ut och bajsa.. Hejdå :)!

Kommentarer
Postat av: monica

Guu, va fin han är......

2010-05-14 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0