Första natten & dagen.

Halloj. Jag tänkte bara berätta lite nu om hur duktig jag är, och hur stolt min nya familj blir över mig.
Inatt var min första natt i Övik, det har gått jättebra.  Jag har sovit hela natten i min bruna Biabedd. Då jag vaknade vid 6 imorse så vart jag jätte förvånad över hur snabb matte var upp, allt för att jag skulle komma ut.
Jag har heller inte kissat eller gjort nåt annat inne, jag går hellre ut! :)

Idag fick jag vara ensam hemma med mellan-matte (Matilda) för första gången, det gick jätte bra. Vi busade och lekte länge tills jag fick nog och somnade istället.

Nu tror jag att det är dags att gå ut och leka igen, den här gången tar jag med mig Agnes..

Massa blöt-pussar på er :):):)


Här är jag då jag sover i köket, det gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0