duktig kille!

Hej.
Det har blivit så himla varmt, så jag orkar knappt vara ute och leka.. knappast inne heller. Jag bara latar mig nu för tiden.
Jag har varit ute och åkt bil några gånger nu de senaste dagarna. De första gångerna tyckte jag att det var riktigt läskigt där längst bak och ensamen i bilen, men nu idag då jag var ute och åkte gick det riktigt bra! :) Det är skönt för till helgen ska jag åka bil ända upp till umeå och tillbaka för ett kalas!
Igår träffade jag en ny kompis, min enda faktiskt. Han heter Taro och är en svart pudel. Han var så himla uppspelt över att träffa mig så jag vart rädd för honom. Jag ville ta det lugnt från början men han ville bara leka och springa på en gång. Först var jag rädd för honom sen insåg jag att han inte alls var farlig så då busade vi! Jag fick honom tillochmed på rygg ;)


En bild på mig och mina leksaker :)

Kommentarer
Postat av: birgith Nilsson

Oh va söt han är mormors 5:e barnbarn!!!!! Jag längtar att få träffa lilla Algot.

2010-05-20 @ 11:32:08
Postat av: Lotta

Hejsan Algot! Du ser verkligen ut att trivas i ditt nya hem, vi kommer att hålla koll på dej här och se att du sköter dej. Nospussar från Cloette's.

2010-05-20 @ 22:40:10
URL: http://www.cloettes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0