1 vecka i Övik idag.

Hallå :):)
Det är idag en hel vecka sedan jag kom hit till Övik, och jag har det superbra!
Igår var jag och hälsade på farmor för första gången, hon tyckte att jag var fin! :) Då vi var där så regnade det så himla mycket.. men jag gick såklart ut ändå :) det var riktigt kul att leka i vattnet och alla vattenpölar, men nackdelen är ju att man blir blöt..och kall.
Idag har jag bara chillat, och taggat inför imorgon då jag ska åka till Umeå och träffa andra delen av släkten!! :) Det ska bli superkul.


Här är jag då jag sover i min "nya" säng :)


Då jag och husse var ute och busade liiiite :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sötaste killen!

2010-05-22 @ 23:59:43
URL: http://www.cloettes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0